FAQ
Här svarar vi på de vanligaste frågorna som vi får om vår hemsida, prenumerationer och icdp i allmänhet. Om du inte hittar svar på det du undrar här vill vi att du mailar till caroline@icdp.se
Klicka på flikarna nedan för att fälla ut
När du beställer diplom skickas de ut under de närmsta veckorna. Om du har bråttom att få diplomen kan du skriva ett meddelande till caroline@icdp.se så kan hon prioritera din beställning. Eftersom vi har en mycket begränsad administration och alla i styrelsen har ”vanliga” arbeten behöver vi lite tid på oss. Det bästa är om du beställer diplom till dina kursdeltagare när du startar en utbildning så kommer deltagarna in på community direkt.
Maila till order@forlagssystem.se så hjälper de er att åtgärda det.
Allt vårt material skickas från Förlagssystem i Falun. Där har vi vårt lager och endast de vet när de har skickat, fått in ordrar osv. Dem kan du nå på order@forlagssystem.se eller tel. 08-657 95 00 Vardagar 8.30-16.30.
Du kan skriva exempelvis ej aktuellt om din organisation till exempel inte använder sig av referenskoder.
Ja det går, utan att du ändrar den i din profil. Du kan när du beställer något skriva in den alternativa adressen där fakturaadressen ska stå eller så kan du skriva in i en av meddelande rutorna.
Klicka på flikarna nedan för att fälla ut
Det kan finnas två orsaker till att du inte syns på kartan.
- Du har inte ett aktivt abonnemang på community
- Du har inte lagt in adressuppgifter i din profil på community
För att kunna beställa diplom behöver du ha aktivt abonnemang och vara inloggad på community. Var ligger det?
Du kan använda din e-postadress som användarnamn och på inloggningssidan finns en länk du kan trycka på för att beställa ett nytt.
Nej, du behöver själv aktivt gå in och förnya ditt abonnemang. Systemet kommer att skicka ut en påminnelse om att ditt abonnemang är på väg att upphöra.